Wednesday, September 30, 2009

The Balkans in an European Context: New Challenges for Multilingualism in Europe

Conference date: 11-Apr-2010 - 15-Apr-2010
Conference venue: Dubrovnik, Croatia
Call Deadline: 31-Oct-2009
Organizing Institution: Institute for Anthropological Research, Zagreb, Croatia

Organized jointly by Languages in a Network of European Excellence (LINEE) and the integrated project DYLAN of the European Commission's 6th Framework Programme for Research and Development. With an increased awareness of international globalisation and European integration, the existing mainstream conceptualizations of multilingualism and linguistic diversity have been increasingly questioned, in particular within the humanities and the social sciences. In a EU context of socio-political transition it is therefore a challenge to take stock of the existing disciplinary knowledge, and to reassess it against the background of the ongoing integration process which goes along with the transformation of traditional linguistic and cultural patterns. Read more at http://linguistlist.org/issues/20/20-3290.html.

1 comment:

  1. dongtam
    mu private
    tim phong tro
    http://nhatroso.com/
    nhac san cuc manh
    tổng đài tư vấn luật
    http://dichvu.tuvanphapluattructuyen.com/
    văn phòng luật
    tổng đài tư vấn luật
    dịch vụ thành lập công ty
    http://we-cooking.com/
    chém gió
    trung tâm ngoại ngữ

    - Long Khiếu Cửu Thiên, là con rồng khóc trời cao.

    Tất cả người Nhạc gia không khỏi rung động, đây chính là Nhạc gia tối cường công kích trong truyền thuyết, người của Nhạc gia, bất kể người có thực lực rất mạnh, gặp phải Long Khiếu Cửu Thiên cũng vô pháp phản kháng, cái này chính là huyết mạch uy áp, uy áp đến từ sâu trong linh hồn.

    Long Khiếu Cửu Thiên uy lực to lớn, không chỉ có lực công kích to lớn, đồng thời đối với Nhạc gia đấu đế long mạch cũng có tác dụng khắc chế.

    Trong đám người ở đây, tất cả trưởng lão đều đến hiện trường, đại trưởng lão, Nhị trưởng lão, Tam trưởng lão cũng đều đến, tất cả trưởng lão, đại trưởng lão, Nhị trưởng lão, Tam trưởng lão bây giờ cũng có mười thành đấu đế long mạch, bởi vì Nhạc Thành lúc trước đến Hồ Điệp cốc, cũng cho ba người dùng đan dược luyện chế từ Nhạc gia tiên tổ di hài, bây giờ ba người cùng Nhạc Duy cũng có mười thành đấu đế long mạch, lúc này cũng có thể sử dụng ra Long Khiếu

    ReplyDelete